فروش اتانول

09198008414

فروش اتانول

09198008414

  • ۰
  • ۰

کتراک

کتراک

آیا میدانید معنای لغوی کتراک چیست؟ و یا از چه کلمه یا کلمات لاتینی گرفته شده است؟

کتراک ترکیبی از دو واژه cut  و rock به معنای برش و سنگ است که در زبان فارسی به مفهوم ماده تخریب کننده سنگ، ساروج و بتن معروف شده است.

کتراک در سالهای گذشته منحصرا از کشورهای خارجی نظیر ژاپن و آلمان وارد کشور میشد اما هم اکنون این محصول پر مصرف در داخل کشور با کیفیت بالا و قابل رقابت با محصولات خارجی تولید و بسته بندی میشود.

کتراک در بسته بندی های ۲۰ و ۲۵ کیلوگرمی با بهترین کیفیت و کارکرد تضمینی برای مشتریان عزیز به تمامی نقاط کشور آماده ارسال میباشد.

 

کتراک اصفهان

فروش کتراک اصفهان

شما مشتریان عزیز میتوانید از طریق سایت انجمن تولید کنندگان تخریب کننده سنگ و بتن، به نمایندگی های فروش کتراک این مجموعه در سراسر کشور دسترسی پیدا کنید و سفارشات خود را در سریعترین زمان ممکن و با خیالی آسوده تهیه فرمایید، و همچنین از مشاوره  متخصصان انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن بهره مند گردید.

آیا میدانید امروزه در کشور ما در زمینه فروش کتراک عوامل غیر مجاز و دلالان بسیاری در حال فعالیت و عرضه محصولات تقلبی میباشند که بعضا برای بسیاری از مشتریان مشکلات عدیده ای بوجود آورده اند

جهت خرید پودر کتراک درجه یک با کیفیت تضمینی و همچنین دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان و متخصصان برجسته سایت انجمن تولیدکنندگان کتراک و تخریب کننده سنگ و بتن میتوانید با شماره تلف های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را اخذ فرمایید.

کتراک شیراز

کتراک

آیا نمایندگی های فروش کتراک در شیراز را میشناسید؟

نمایندگی های فروش انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن در شیراز و سایر شهرستان ها آماده دریافت سفارشات شما مشتریان عزیز میباشند و در سریع ترین زمان ممکن سفارشات کتراک شما  را تحویل و آماده ارائه مشاوره و راهنمایی جهت اجرا به شما مشتریان عزیز میباشند.

کتراک را در بسته های ۲۰(نیم ساعته) و  ۲۵( ۲ساعته) کیلوگرمی فقط از نمایندگی های فروش انجمن تولیدکنندگان کتراک و تخریب کننده سنگ و ساروج تهیه کنید.

کتراک فروش تهران

فروش کتراک تهران

جهت اجرای پروژه تخریب با کتراک، باید طبق مراحل زیر عمل کنید:

الف) سوراخ کاری: سوراخکاری روی سنگ یا ساروج باید با مته  با قطر ۳۲ میلی متر بوسیله دریل های برقی ۱۱ کیلوگرمی انجام شود، توجه به این نکته الزامی است که فواصل سوراخ ها باید بین ۲۰ تا ۴۰ سانتی متر برحسب میزان سختی سنگ مورد نظر و همچنین آزاد بودن یا تحت فشار بودن اطراف سنگ باشد، توجه داشته باشید که ارتفاع سوراخ ها باید حداقل ۶۰ درصد از کل ارتفاع سنگ را در بر بگیرد.

ب) مخلوط سازی پودر کتراک با آب: نسبت ۲ به ۱ از پودر کتراک و آب را با هم مخلوط کرده و خوب بهم بزنید: استفاده از دستکش الزامی میباشد، در ضمن توجه داشته باشید که پودر کتراک را باید روی آب ریخت ، نه برعکس

ج) دوغاب حاصل را باید داخل سوراخ ها ریخت و به صورتی که تا ۳ سانتی متر از لبه سوراخ را پر نماید.

د) درب سوراخ ها را بهتر است بوسیله گُوه های چوبی پلمپ کرد و با چکش محکم نمود. بر حسب نوع کتراکخریداری شده، میزان سختی سنگ یا ساروج و همچنین آزاد بودن اطراف سنگ یا بسته بودن( تحت فشار بودن) پس از ۳۰ دقیقه الی ۲ ساعت کتراک فعل و انفعالات لازم را انجام داده و ترک های مورد نظر را بر روی سطح ، ایجاد خواهد نمود.

کتراک در شیراز

توضیحات:

نمایندگی های فروش انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن در شیراز و سایر شهرستان ها آماده دریافت سفارشات شما مشتریان عزیز میباشند و در سریع ترین زمان ممکن سفارشات کتراک شما  را تحویل و آماده ارائه مشاوره و راهنمایی جهت اجرا به شما مشتریان عزیز میباشند.

کتراک در زمینه از بین بردن ساروج یا انواع سنگ های گرانیتی و سخت قابل استفاده است، ساروج یک نوع ملات قدیمی است که از بتن های امروزی سختی کمتری دارد و به راحتی با استفاده از کتراک قابل تخریب است.

کتراک را در بسته های ۲۰(نیم ساعته) . ۲۵( ۲ساعته) کیلوگرمی فقط از نمایندگی های فروش انجمن تولیدکنندگان کتراک و تخریب کننده سنگ و ساروج تهیه کنید.

کتراک پالیز شده

کتراک پالیز شده

آیا میدانید کتراک پالیز شده چیست؟ آیا میدانید کدام یک از انواع کتراک پالیزشده در ایران موجود است؟

کتراک در بسته بندی های ۲۰ و ۲۵ کیلو گرمی آماده تحویل به مشتریان عزیز میباشد.

بسته بندی های ۲۰ کیلوگرمی کتراک با توجه به کیفیت مواد اولیه معروف به نیم ساعته و بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی در بازار معروف به ۲ ساعته و ۱۲ ساعته هستند.

جهت سوراخ کاری برای استفاده از کتراک ، هیچ نوع از انواع دریل های شارژی مناسب این کار نیستند و حتما باید از دریل های ۱۵ کیلوگرمی برقی استفاده شود، ترجیحا از مته های ۳۲ میلی متری ژاپنی و آلمانی جهت افزایش کارایی محصول کتراک استفاده کنید.


  • ۹۷/۰۳/۲۹
  • shima rezaee

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی