فروش اتانول

09198008414

فروش اتانول

09198008414

۲۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فروش کتراک ارومیه

کتراک ارومیه

مشتریان عزیز در شهر ارومیه جهت دریافت سفارشات خود میتوانند از طریق وبسایت انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن اقدام نموده و سفارشات پودر کتراک خود را ثبت نمایند، و علاوه بر خرید محصول با کیفیت تضمینی با مشاوران مجموعه ارتباط گرفته و از مشاوره رایگان جهت اجرا بهره گیرند.

کتراک در بسته بندی های ۲۰ و ۲۵ کیلوگرمی با بهترین کیفیت و عملکرد تضمینی برای مشتریان عزیز به تمامی نقاط کشور آماده ارسال میباشد، توجه فرمایید که کتراک بسته بندی های ۲۰ کیلوگرمی معروف بهکتراک نیم ساعته یا درجه۱ و کتراک در بسته های ۲۵ کیلوگرمی معروف به ۲ ساعته یا ۱۲ ساعته میباشد.

کتراک سنگ پودری کرمی مایل به طوسی است که قابلیت انبساط و ایجاد ترک در سخت ترین انواع سنگ و ساروج میباشد. و با تولید نیرویی در حدود ۸۰۰۰ تن در هر متر مربع توان تخریبی بسیار بالایی ایجاد میکند.

 

فروش کتراک در کرمانشاه

کتراک

مشتریان عزیز در شهر کرمانشاه جهت ثبت سفارشات خود در مورد خرید پودر کتراک میتوانند از درگاه وبسایت انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن اقدام نموده و علاوه بر خرید محصول با کیفیت تضمینی و مرغوب، از مشاوره رایگان متخصصان مجموعه در جهت بهره گیری هرچه بهتر از محصول کتراک استفاده نمایند.

کتراک جایگزین بسیار مناسبی برای انواع مواد انفجاری نظیر باروت( نیترات، پودر زغال و گوگرد) و همچنین تی اِن تی ( تری نیترو تولوئن) میباشد، که بدون ایجاد صدا و انفجارهای غیر قابل کنترل و جبران ناپذیر باعث ایجاد تخریب کاملا کنترل پذیر در انواع سنگ و ساروج و گرانیت میشود.

توجه داشته باشید که خرید کتراک و تخریب کننده بتون باید از مراکز معتبر و با سابقه کافی انجام بگیرد تا کیفیت مورد رضایت مشتریان عزیز را فراهم کند.

فروش کتراک در همدان

فروش کتراک

معدن کاران، تخریب کاران و مصرف کنندگان پودر مخرب سنگ و بتن( کتراک ) میتوانند از طریق وبسایت انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن اقدام به ثبت سفارشات خود کرده و علاوه بر خرید محصول پودر کتراک با کیفیت اصلی و قیمت کارخانه، از مشاوره های رایگان متخصصان و مشاوران مجموعه استفاده نمایند.

کتراک در بسته بندی های ۲۰ و ۲۵ کیلوگرمی با بهترین کیفیت و عملکرد تضمینی برای مشتریان عزیز به تمامی نقاط کشور آماده ارسال میباشد، توجه فرمایید که کتراک بسته بندی های ۲۰ کیلوگرمی معروف بهکتراک نیم ساعته یا درجه۱ و کتراک در بسته های ۲۵ کیلوگرمی معروف به ۲ ساعته یا ۱۲ ساعته میباشد.

کتراک سنگ پودری کرمی مایل به طوسی رنگ که قابلیت انبساط و ایجاد ترک در سخت ترین انواع سنگ و ساروج میباشد. و با تولید نیرویی در حدود ۸۰۰۰ تن در هر متر مربع توان تخریبی بسیار بالایی ایجاد میکند.

فروش کتراک در مشهد

کتراک مشهد

مشتریان گرامی کتراک در شهر مقدس مشهد میتوانند از طریق سایت انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن و تماس با کارشناسان مجموعه ، اقدام به ثبت سفارش های خود نموده و علاوه بر دریافت محصول با کیفیت و بسته بندی اصلی از مشاوره رایگان متخصصان مجموعه در جهت استفاده و کاربرد هرچه بهتر کتراک بهره مند گردید.

کتراک نوعی ماده شیمیایی با خاصیت انبساط پذیری بالا و بدون ایجاد انفجار و تولید صدا میباشد که قابلیت استفاده برای تخریب انواع سنگ، ساروج، بتون مسلح و بتون آرمه را دارا میباشد.

این محصول(پودر کتراک) پس از مخلوط شدن با آب با ایجاد نیرویی بسیار زیاد در حدود ۸۰۰۰ تن در هر متر مربع به راحتی نیروی لازم جهت ایجاد تَرَک های عمیق در سخت ترین انواع سنگ را دارا میباشد.

کتراک بسته به  نوع سنگ یا سختی محل مورد استفاده باید به نسبت ۲ از پودر کتراک و ۱ از آب معمولی ، مخلوط شده و سپس دوغاب حاصل را در سوراخ های ایجاد شده در سطوح مورد نظر ریخته و منتظر شروع انبساط و ایجاد ترک در سنگ ماند.

فروش کتراک در شیراز

عرضه مستقیم کتراک

مشتریان و مصرف کنندگان عزیز محصولات کتراک در شهر شیراز میتوانند از درگاه وبسایت انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن با کارشناسان فروش  مشاوران مجرب مجموعه ارتباط برقرار نموده و علاوه بر خرید با قیمت کارخانه و در بسته بندی های اصلی و مواد اولیه اورجینال ، از مشاوره رایگان مشاوران مجموعه بهره مند گردید.

پودر کتراک در سالهای گذشته منحصرا از کشورهای خارجی نظیر ژاپن و آلمان وارد کشور میشد اما هم اکنون این محصول پر مصرف در داخل کشور با کیفیت بالا و قابل رقابت با محصولات خارجی تولید و بسته بندی میشود.

پودر کتراک در بسته بندی های ۲۰ و ۲۵ کیلوگرمی با بهترین کیفیت و کارکرد تضمینی برای مشتریان عزیز به تمامی نقاط کشور آماده ارسال میباشد، توجه فرمایید که کتراک بسته بندی های ۲۰ کیلوگرمی معروف بهکتراک نیم ساعته یا درجه۱ و کتراک در بسته های ۲۵ کیلوگرمی معروف به ۲ ساعته یا ۱۲ ساعته میباشد.


  • shima rezaee
  • ۰
  • ۰

کاربرد آلانتوئین

پروپیل پارابن

فروش پارابن,قیمت پروپیل پارابن,خرید پروپیل پارابن,مضرات پارابن,کاربرد پارابن,فرمول شیمیایی پروپیل پارابن,پروپیل پارابن چیست,فروش پارابیل پارابن,خرید پروپیل پارابن,واردات پروپیل پارابن,تولید پروپیل پارابن,پروپیل پارابن در آرایشی بهداشتی,

پروپیل پارابن

پروپیل پارابن چیست؟

یک استر اسید پراکسید هیدروکسی بنزوئیک است که بصورت یک پودر کریستال سفید و بی بو، بی مزه و غیر حساس می باشد و ماده ای است که به مواد غذایی و سایر محصولات افزوده می شود تا آنها را به مدت طولانی تر نگه دارد. همانطور که میکروب ها برای تکثیر تولید می شوند، پروپیل پارابن مانع از تشکیل دیواره ی سلولی می شود، بنابراین باکتری نمی تواند به دیگر باکتری ها متصل شود و نسل دوم باکتری ها را تشکیل دهند این ماده بطور طبیعی در میوه ی زغال اخته یافت می شود.

فروش پروپیل پارابن:

شرکت تیناکم آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های شما مشتریان عزیز ، محصول  مورد نیاز صنایع مختلف را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به‌ وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید. قیمتهای عرضه شده توسط این شرکت همیشه پائین ترین قیمت میباشد و می‌توانید ضمن استعلام قیمت ما ، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوق دیگر مقایسه نمائید.

فارسی

بنزیل الکل

بنزیل الکل

بنزیل الکل

بنزیل الکل چیست؟

مایع بی رنگی است که دارای رایحه ی  ملایمی است و یکی از ساده ترین الکل های چرب حاوی فنیل است که به آن الکل معطر نیزگفته می شود و به عنوان نگهدارنده هم استفاده میشود بنزیل الکل عمدتا بصورت آزاد یا استر در روغن های ضروری مانند روغن یاسمن ، روغن یلانگ یلانگ، روغن زیتون، روغن کنجد وجود دارد و کاربرد این ماده بیشتر در محصولات آرایشی بهداشتی و مواد شوینده می باشد.

 

فارسی

آلانتوئین

آلانتوئین

فروش آلانتوئین, کاربرد آلانتوئین, فواید آلانتوئین, خرید آلانتوئین, آلانتوئین چیست, واردات آلانتوئین, آلانتوئین در آرایشی بهداشتی

آلانتوئین

آلانتوئین چیست؟

 یک ماده ضد التهاب میباشد که برای استفاده در ترکیبات مرطوب کننده ای که مناسب پوست های حساس میباشند استفاده می شود این ماده بصورت طبیعی در گیاه سنتیفون یافت می شود اما بصورت رایج از روش سنتز با اکسیداسیون قلیایی اسید اوریک در یک محیط سرد بوجود می آید.

کاربردها:

آلانتوئین به شکل کریستال و پودری می باشد که سریعا در آب داغ قابل حل شدن میباشد به همین دلیل از ان در کرم های آرایشی و لوسیون های مرطوب کننده استفاده می شود از جمله ویژگی های این ماده عبارتند از:مرطوب کننده بسیار قوی و جلوگیری از خارش پوست، تسکین دهنده التهابات و قرمزی پوست، ترمیم بافت های پوسیده،بهبودی سریع زخم ها و آسیب های پوست و ...

 

فارسی
  • shima rezaee
  • ۰
  • ۰

ایزوپروپیل میریستات

ایزوپروپیل میریستات

نام های دیگر: ایزوپروپیل استات، متیله اتیل استر، اتوکسی پروپان، پروپیل استات، متیل اتیل اتانات، ایزوپروپیل میراستات
فرمول شیمیایی: C17H34O2
بسته بندی: بشکه  175 کیلویی
کاربرد: صنایع آرایشی، دارویی

ایزوپروپیل میریستات

ایزوپروپیل میراستات (به انگلیسی: Isopropyl acetate) یک ترکیب شیمیایی است که استر ایزوپروپانول و اسید میراستیک است. این ماده در محصولات آرایشی و داروهایی که خاصیت جذب خوبی دارند و برای پوست مطلوب هستند استفاده می شود و سازگار با اکثر سورفاکتانتها است. این محصول به عنوان یک تقویت کننده پوست عمل می کند. با توجه به ویسکوزیته و چگالی کم آن، دارای قابلیت پخش بالا است. ایزوپروپیل میریستات به عنوان یک عامل ضعیف یا به عنوان یک مرطوب کننده در محصولات زیبایی معمول استفاده می شود. این یک روغن مصنوعی است که در واقع "چرب" و یا احساس چربی در برخی از لوسیون ها و کرم ها را کاهش می دهد، در حالی که در جذب کمک می کند.

کاربرد ایزوپروپیل میراستات

کاربرد ایزوپروپیل میریستات

این محصول در کرم، لوسیون، کرم دست، شامپو، ژل دوش، برداشتن آرایش استفاده می شود.

• نرم کننده و عامل حفظ رطوبت
• عامل تغلیظ کننده و روان کننده
• دارای دانسیته و ویسکوزیته ی پایین
• از بین برنده ی حالت چربی پوست
• مورد استفاده در صنایع دارویی برای درمان شپش سر از طریق حل کردن موم که اکسیکلت های شپش سر را پوشش می دهد، با کم شدن آب بدن آنها را خواهد کشت.
• به عنوان یک حلال در مواد عطر استفاده می شود.
• همچنین در روند حذف پروتز آرایش استفاده می شود.

سایر:

مشاهده لیست کامل مواداولیه ارایشی بهداشتی

ایزوپروپیل میریستات  ایزوپروپیل میریستات چیست  کاربرد ایزوپروپیل میریستات  ایزوپروپیل پالمیتات  ساختار ایزوپروپیل  اکتیل دودکانول چیست

فارسی
Tags: 
  • shima rezaee
  • ۰
  • ۰

کتراک

کتراک

آیا میدانید معنای لغوی کتراک چیست؟ و یا از چه کلمه یا کلمات لاتینی گرفته شده است؟

کتراک ترکیبی از دو واژه cut  و rock به معنای برش و سنگ است که در زبان فارسی به مفهوم ماده تخریب کننده سنگ، ساروج و بتن معروف شده است.

کتراک در سالهای گذشته منحصرا از کشورهای خارجی نظیر ژاپن و آلمان وارد کشور میشد اما هم اکنون این محصول پر مصرف در داخل کشور با کیفیت بالا و قابل رقابت با محصولات خارجی تولید و بسته بندی میشود.

کتراک در بسته بندی های ۲۰ و ۲۵ کیلوگرمی با بهترین کیفیت و کارکرد تضمینی برای مشتریان عزیز به تمامی نقاط کشور آماده ارسال میباشد.

 

کتراک اصفهان

فروش کتراک اصفهان

شما مشتریان عزیز میتوانید از طریق سایت انجمن تولید کنندگان تخریب کننده سنگ و بتن، به نمایندگی های فروش کتراک این مجموعه در سراسر کشور دسترسی پیدا کنید و سفارشات خود را در سریعترین زمان ممکن و با خیالی آسوده تهیه فرمایید، و همچنین از مشاوره  متخصصان انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن بهره مند گردید.

آیا میدانید امروزه در کشور ما در زمینه فروش کتراک عوامل غیر مجاز و دلالان بسیاری در حال فعالیت و عرضه محصولات تقلبی میباشند که بعضا برای بسیاری از مشتریان مشکلات عدیده ای بوجود آورده اند

جهت خرید پودر کتراک درجه یک با کیفیت تضمینی و همچنین دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان و متخصصان برجسته سایت انجمن تولیدکنندگان کتراک و تخریب کننده سنگ و بتن میتوانید با شماره تلف های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را اخذ فرمایید.

کتراک شیراز

کتراک

آیا نمایندگی های فروش کتراک در شیراز را میشناسید؟

نمایندگی های فروش انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن در شیراز و سایر شهرستان ها آماده دریافت سفارشات شما مشتریان عزیز میباشند و در سریع ترین زمان ممکن سفارشات کتراک شما  را تحویل و آماده ارائه مشاوره و راهنمایی جهت اجرا به شما مشتریان عزیز میباشند.

کتراک را در بسته های ۲۰(نیم ساعته) و  ۲۵( ۲ساعته) کیلوگرمی فقط از نمایندگی های فروش انجمن تولیدکنندگان کتراک و تخریب کننده سنگ و ساروج تهیه کنید.

کتراک فروش تهران

فروش کتراک تهران

جهت اجرای پروژه تخریب با کتراک، باید طبق مراحل زیر عمل کنید:

الف) سوراخ کاری: سوراخکاری روی سنگ یا ساروج باید با مته  با قطر ۳۲ میلی متر بوسیله دریل های برقی ۱۱ کیلوگرمی انجام شود، توجه به این نکته الزامی است که فواصل سوراخ ها باید بین ۲۰ تا ۴۰ سانتی متر برحسب میزان سختی سنگ مورد نظر و همچنین آزاد بودن یا تحت فشار بودن اطراف سنگ باشد، توجه داشته باشید که ارتفاع سوراخ ها باید حداقل ۶۰ درصد از کل ارتفاع سنگ را در بر بگیرد.

ب) مخلوط سازی پودر کتراک با آب: نسبت ۲ به ۱ از پودر کتراک و آب را با هم مخلوط کرده و خوب بهم بزنید: استفاده از دستکش الزامی میباشد، در ضمن توجه داشته باشید که پودر کتراک را باید روی آب ریخت ، نه برعکس

ج) دوغاب حاصل را باید داخل سوراخ ها ریخت و به صورتی که تا ۳ سانتی متر از لبه سوراخ را پر نماید.

د) درب سوراخ ها را بهتر است بوسیله گُوه های چوبی پلمپ کرد و با چکش محکم نمود. بر حسب نوع کتراکخریداری شده، میزان سختی سنگ یا ساروج و همچنین آزاد بودن اطراف سنگ یا بسته بودن( تحت فشار بودن) پس از ۳۰ دقیقه الی ۲ ساعت کتراک فعل و انفعالات لازم را انجام داده و ترک های مورد نظر را بر روی سطح ، ایجاد خواهد نمود.

کتراک در شیراز

توضیحات:

نمایندگی های فروش انجمن تولیدکنندگان تخریب کننده سنگ و بتن در شیراز و سایر شهرستان ها آماده دریافت سفارشات شما مشتریان عزیز میباشند و در سریع ترین زمان ممکن سفارشات کتراک شما  را تحویل و آماده ارائه مشاوره و راهنمایی جهت اجرا به شما مشتریان عزیز میباشند.

کتراک در زمینه از بین بردن ساروج یا انواع سنگ های گرانیتی و سخت قابل استفاده است، ساروج یک نوع ملات قدیمی است که از بتن های امروزی سختی کمتری دارد و به راحتی با استفاده از کتراک قابل تخریب است.

کتراک را در بسته های ۲۰(نیم ساعته) . ۲۵( ۲ساعته) کیلوگرمی فقط از نمایندگی های فروش انجمن تولیدکنندگان کتراک و تخریب کننده سنگ و ساروج تهیه کنید.

کتراک پالیز شده

کتراک پالیز شده

آیا میدانید کتراک پالیز شده چیست؟ آیا میدانید کدام یک از انواع کتراک پالیزشده در ایران موجود است؟

کتراک در بسته بندی های ۲۰ و ۲۵ کیلو گرمی آماده تحویل به مشتریان عزیز میباشد.

بسته بندی های ۲۰ کیلوگرمی کتراک با توجه به کیفیت مواد اولیه معروف به نیم ساعته و بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی در بازار معروف به ۲ ساعته و ۱۲ ساعته هستند.

جهت سوراخ کاری برای استفاده از کتراک ، هیچ نوع از انواع دریل های شارژی مناسب این کار نیستند و حتما باید از دریل های ۱۵ کیلوگرمی برقی استفاده شود، ترجیحا از مته های ۳۲ میلی متری ژاپنی و آلمانی جهت افزایش کارایی محصول کتراک استفاده کنید.


  • shima rezaee
  • ۰
  • ۰

گلوکونات کلسیم

گلوکونات کلسیم

گلوکونات کلسیم

کلسیم گلوکونات یک مکمل معدنی و دارویی است. به عنوان یک دارو با تزریق به ورید برای درمان کلسیم کم خون، پتاسیم خون بالا و سمیت منیزیم استفاده می شود. این مکمل به طور کلی فقط زمانی لازم است که کلسیم کافی در رژیم وجود نداشته باشد. برای درمان یا پیشگیری از پوکی استخوان، به عنوان مکمل قابل استفاده می باشد.

فروش گلوکونات کلسیم

دیگر کلسیم های خوراکی: لاکتات کلسیم

شکل ظاهری لاکتات کلسیم، پودر سفید است. در صنایع غذایی، لاکتات کلسیم اغلب به عنوان یک آنتی اسید استفاده می شود و همچنین برای درمان کمبود کلسیم. لاکتات کلسیم را مبتواند در pH های مختلف جذب ی شود و نیازی نیست که با غذا جذب شود. لاکتات کلسیم را به غذاهای بدون قند برای جلوگیری از پوسیدگی دندان اظافه میکنند. وقتی به آدامس زایلیتول  اضافه شده است، آن رمینرالیزاسیون مینای دندان را افزایش می دهد. همچنین به محصولات غذایی اضافه میکنند تا به نگه داشتن آنها و سفت شدن آن و افزایش عمر مفید آن کمک کند.  لاکتات کلسیم ، پکتین را به پکتات کلسیم غیرقابل حل تبدیل می‌کند؛ لذا در پخت میوه‌ها و سبزی‌ها برای تهیهٔ کمپوت میوه و کنسرو سبزی ، این نمک باعث حفظ قوام میوه‌ها و سبزی‌ها می‌شود. همچنین باعث افزایش حجم و قوام خامه‌های تزئینی و بهبود کیفیت شیرخشک می‌شود. در برخی از شستشو دهان مقابله (OTC) نیز یافت می شود.

فارسی

روغن شورتنینگ

روغن شورتنینگ

روغن شورتنینگ‌ که به نام روغن صاف قنادی هم در ایران معروف بوده به نوعی چربی گفته می شود که قابلیت نرم و روان کردن و یا کوتاه کردن ساختار ترکیبات غذایی را دارد و از روغن ها فرموله شده‌اند. به عنوان مثال شورتنینگ در ترکیبات خمیر نانوایی و شیرینی گلوتن نشاسته را پاره می کند، که این عمل باعث نرم شدن ذرات گلوتن و در نتیجه تولید محصولات نرم و با قابلیت هوادهی مناسب می گردد.  بدون شورتنینگ‌ در نان وشیرینی ها، گلوتن و نشاسته بصورت ذرات چسبنده به یکدیگر متصل می ‌شوند و هنگام جویدن احساس سفتی راایجاد می ‌نمایند. شورتنینگ‌ها بعنوان مواد نیمه پلاستیک در نظر گرفته می ‌شوند، اما این توصیف به تنهایی برای آنها کافی نیست. در ساختار روغن شورتنینگ معمولا امولسیفایر های مختلفی همچون مونو و دی گلیسرید، LACTEM وPGE استفاده می شود که سبب بهبود بافت محصول نهایی می گردد.
جهت تهیه روغن شورتینگ در طی روندی، روغن مایع را هیدروژنه کرده، منظور از هیدروژنه کردن اضافه کردن اتم های هیدروزن به روغن می باشد، در نتیجه چربی های روغن، اشباع شده و به حالت جامد تبدیل می شوند. بافت این روغن در دمای محیط حین جامد بودن، کاملا نرمه و چاقو به راحتی در داخل آن فرو می رود. فرق اصلی روغن شورتینگ با کره و مارگارین درمیزان چربی آن است. روغن قنادی از 100 درصد چربی تشکیل شده و هیچ گونه مایعاتی ندارد. علت اینکه اسم این نوع روغن رو در زبان انگلیسی Shortening گذاشتن این است که میزان زیاد چربی رشته های بلند گلوتن درون آرد را کوتاه می کند.

فروش روغن شورتنینگ

روغن صاف قنادی چند نوع دارد، که البته ماده ی اولیه ی همه ی آنها یکی بوده و فقط پروسه های مختلف بر روی آنها انجام می شود. جهت طبقه بندی این نوع روغن از عدد استفاده می کنند، یعنی روغن پنجاه نرم تر از روغن چهل می باشد، که البته این میزان سفتی و روانی این روغن را مناسب برای کاربردهای مختلف می کند. روغن قنادی 40 که به روغن قنادی جامد Solid shortening هم معروف است، از سایر گریدها سفت تر و سفیدتر بوده و برای انواع خمیرها مثل خمیر هزارلا استفاده می شود. برای استفاده از روغن شورتینگ 40  آن را رنده می کنند و یا به قطعات کوچیک تر درمی آورند یا اینکه آن را  حرارت داده و نرم می کنند.  از عوامل محبوبیت این روغن در بین قنادها این است که روغن شورتینگ یا همان روغن قنادی از کره بسیار ارزون تر بوده، عمر بسیار بیشتری داره و نیازی به نگهداری در یخچال ندارد. همچنین شما می توانید این نوع روغن رو ماه ها در فضای آشپزخانه نگه داری کنید و هیچگونه نگرانی از بابت خرابی آن نداشته باشید. همچنین مقاومت این روغن در مقابل گرما بالاتر بوده و رنگ سفید آن یاعث م یشود رنگ پذیری آن بی نظیر شود. 

قیمت روغن شورتنینگ

خواص روغن شورتنینگ: 

1. هنگامیکه مایعات به آرد اضافه می شوند رشته های پروتئینی آرد به هم پیوند میخورند و در نتیجه ی بلند شدن رشته های گلوتن خمیر فرم کشسانی به خود میگیرد، از آنجاییکه روغن شورتنینگ برخلاف کره و مارگارین از صد در صد چربی تشکیل شده و هیچ گونه رطوبتی ندارد، بیش از آنها از تشکیل رشته های بلند گلوتن جلوگیری می کند. هر چی رشته های گلوتن آرد کوتاه تر باشند خمیر پوک تر و شکننده تر می شود. علاوه بر این، چربی بالای روغن قنادی از چسبناک شدن خمیر جلوگیری کرده و کار با خمیر را راحت تر می کند.
2. وجود رطوبت در کره و مارگارین باعث می شود که با گذشت زمان رطوبت از بین رفته و شیرینی خشک و سفت و به اصطلاح بیات شود. ولی شیرینی های تهیه شده با شورتنینگ نرم تر، پوک تر و ماندگارتر هستند. علت ماندگاری شیرینی قنادی ها نسبت به شیرینی خانگی نیز همین است.
3.  روغن شورتنینگ نقطه ذوب بالاتری از کره و مارگارین دارد، این باعث می شود حین پخت دیرتر ذوب شده و  شیرینی ها فرصت بیشتری برای پختن داشته باشند و بیشتر پف کنند. خمیرِ شیرینی هایی که با روغن قنادی تهیه می شوند، حین پخت فرصت کافی برای فعل و انفعالات دارند. روغن قنادی باعث می شود حین پخت چربی از بافت شیرینی خارج نشده و اصطلاحا شیرینی چربی پس ندهد و  ظاهر شیرینی بهتر حفظ می شود. کره زودتر و در واقع در دمای پایین تری شروع به ذوب شدن میکند و شیرینی هایی که با کره تهیه می شوند زودتر پخته میشوند، زودتر می سوزند و اگر کمی بیش از حد لازم در فر بمانند چربی پس می دهند. 

کاربرد روغن شورتنینگ در صنایع غذایی :

الف. کاربرد روغن شورتنینگ در نان و کیک و شیرنی

  • نازک و نرم کردن بافت نان
  • ایجاد احساس هانی مطلوب
  • پوکی محصول به دلیل وارد نمودن هوا به داخل ساختار خمیر
  • افزایش استحکام و یکپارچگی بافت شیرینی
  • افزایش قابلیت انتقال حرارت و مدت زمان نگهداری محصول
  • قابلیت مخلوط شدن در همزن های با دور بالا

ب. کاربرد روغن شورتنینگ در بستنی، خامه قنادی

  • روغن قنادی شورتنینگ م نقطه ذوب بالاتری نسبت به کره و روغن های حیوانی دارند و همین امر سبب می شود نقطه ذوب بستنی و خامه قنادی بالاتر رود و این محصول در فضل تابستان دیرتر ذوب شود.
  • افزایش هوادهی قابل توجه خامه قنادی
  • بهبود بافت خامه قنادی به دلیل وجود منوو دی گلیسیرید و سایر امولسیفایرها در ترکیب شورتنینگ
  • بهبود نقطه ذوب خامه قنادی با انتخاب شورتنینگ با SFC مناسب

فروش روغن شورتنینگ

منبع: بیکینگ

Undefined
  • shima rezaee
  • ۰
  • ۰

کنسانتره پروتئین آب پنیر WPC

کنسانتره پروتئین آب پنیر WPC

کنسانتره پروتئین آب پنیر ارزان ترین و رایج ترین پروتئین آب پنیر است که یک محصول جانبی تولید پنیر است. WPS کاربردهای فراوانی درصنایع مختلف غذایی نظیر صنایع لبنی ، صنایع نانوایی ،فرآورده های نانوایی و قنادی ، فرآورده های گوشتی و غیره دارد. کنسانتره پروتئین آب پنیر یک مکمل بدن سازی است که برای افزایش مصرف پروتئین غذا، اغلب با هدف حداکثر افزایش هیپرتروفی عضلانی استفاده می شود. پروتئین آب پنیر به واسطه بدن به سرعت هضم می شود و باعث جذب سریع خواص تغذیه ای آن به جریان خون و ماهیچه ها می شود. پروتئین آب پنیر به طور معمول در سه فرم اصلی قرار می گیرد: کنسانتره (WPC)، جداسازی (WPI) و هیدرولیزات (WPH). کنسانتره به طور معمول سطح چربی و کلسترول کم (اما هنوز هم قابل توجه) است، اما به طور کلی سطوح بالاتر ترکیبات زیست فعال و همچنین کربوهیدرات ها به شکل لاکتوز دارند که تنها 29 تا 89 درصد پروتئین هستند.

کنسانتره پروتئین آب پنیر WPC

 WPC یک محصول سفید و سبک کرم رنگی با طعم ملایم و تمیز است. این با حذف اجزای غیر پروتئینی کافی از آب پنیر به دست می آید، به طوری که محصول خشک شده کامل شامل پروتئین کمتر از 25 درصد نیست. در سیستم های غذایی، پروتئین شیر به طور قابل توجهی به مزایای تغذیه ای محصول نهایی کمک می کند. ترکیبات برخی از پودرهای معمولی WPC بر اساس ویژگی های مورد نظر تنظیم می شوند. حاوی انواع فرآورده های پروتئین است که بسیاری از آنها دارای فعالیت بیولوژیکی قابل توجه و مزایای سلامتی هستند. شواهد نشان می دهد که این پپتید ها باید در فرم بومی و غیرقابل انطباق خود (فرم 3 بعدی موجود در طبیعت) باقی بمانند تا این خواص را اعمال کنند. کنسانتره پروتئین آب پنیر WPC به دلیل دارا بودن خصوصیاتی مانند قابلیت هضم ، حلالیت بالا ، ایجاد ویسکوزیته ، قابلیت تشکیل ژل ، امولسیون کنندگی ، قابلیت زدن و تشکیل کف از ارزش بالایی برخوردارمی باشد.

                                                                                                                                    آنالیز پودرآب پنیر در درصدهای مختلف

% WPC

35

50

65

80

Moisture

4.6%

4.3%

4.2%

4.0%

Crude protein

36.2%

52.1%

63.0%

81.0%

True protein

29.7%

40.9%

59.4%

75.0%

Lactose

46.5%

30.9%

21.1%

3.5%

Fat

2.1%

3.7%

5.6%

7.2%

Ash

7.8%

6.4%

3.9%

3.1%

Lactic acid

2.8%

2.6%

2.2%

1.2%

کاربرد کنسانتره پروتئین آب پنیر

استفاده از بسیاری از محصولات پنیر به عنوان مواد تشکیل دهنده در غذاهای مختلف نه تنها بر روی ویژگی های تغذیه ای بلکه همچنین بر عملکرد مطلوب برخی از این محصولات استوار است. کنسانتره پروتئین آب پنیر دارای ویژگی های عملکردی زیادی است که بیشتر آنها با پروتئین های آب پنیر ارتباط دارد. برخی از ویژگی های اساسی که WPC می تواند فراهم کند، اتصال آب، شلاق / فوم، امولسیون، حلالیت بالا، ژل شدن، توسعه ویسکوزیته و قهوه ای است.
- WPC از پروتئین 35 درصد به عنوان جایگزینی برای شیر نابالغ استفاده می شود و همچنین به عنوان یک تثبیت کننده و مومتیک چربی در ماست، مخلوط نانوایی، غذاهای رژیمی، غذاهای نوزاد و شیرینی ها استفاده می شود. خواص آبرسانی آن، خواص چرب مانند چربی و خواص ژل در هنگام استفاده در این محصولات فرآوری شده مفید است. به عنوان پر کننده و  برای بهبود ارزش تغذیه ای فراورده های غذایی و غنی کردن فراورده های ذرت و غنی کردن شیرینی ها، همچنین در تولید استابیلایزرهای ماست و پنیر به منظور افزایش ماده خشک محصول

- WPC از 50، 65 یا 80 درصد پروتئین مخصوصا برای استفاده در نوشیدنی های تغذیه ای، سوپ ها، محصولات نانوایی، گوشت، غذاهای رژیمی، محصولات کم چرب و نوشیدنی های پروتئینی تقویت شده مناسب است. آنها به ویژه برای توانایی آنها در کاملا طیف وسیعی از شرایط pH حل شده اند.

- پودر WPC خالص حاوی 80 تا 85 درصد پروتئین یک ماده جایگزین عالی برای استفاده در برنامه های خاص است به خصوص به عنوان یک جایگزین تخم مرغی اقتصادی در محصولات مانند نعنا، بستنی مدرن.

قابلیت استحکام بخشیدن به بافت در محصولات غذایی مختلف به عنوان مکمل ماده خشک همراه با شیرخشک در تولید فرآورده های لبنی تخمیری نقش به سزایی دارد. ایجاد بافت یکدست خامه ای شکل بدون آب انداختگی در تولید محصولات لبنی ، غنی سازی فرآورده های قنادی و نانوایی یکی از بهترین مکملهای پروتئینی غلات به شمار میرود و موجب بهبود قابل ملاحظه کیفیت این پروتئین ها می گردد.

فروش کنسانتره پروتئین آب پنیر WPC

فروش کنسانتره پروتئین آب پنیر WPC

کنسانتره پروتئین آب پنیر این وی پروتئین ها از آب پنیر شیرین ساخته شده که با Alpha Lactalbumin غنی شده و فاقد لاکتوز بوده که در کیسه های 20 و 15 کیلو گرمی جهت تولید محصولات غذایی با برندهای Arla دانمارک، Havero هلند ، Mill Haven ، Saputo  و Hilmar آمریکا عرضه میشود. لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت نمونه با بخش فروش داخلی شرکت تماس حاصل فرمائید.

فارسی
  • shima rezaee
  • ۰
  • ۰

اسپن 65 - سوربیتان تری استئارات

فروش سوربیتان تری استئارات خوراکی - STS - اسپن 65

شرکت بازرگانی تیناکم سوربیتان تری استئارات یا همان اسپن 65 را از کشور مالزی و هلند، وارد می کند.

نامهای دیگر: سوربیتان تری استئارات، E492, سوربیتان تری استئارات خشک, STS, سوربیتان آسترها
فرمول شیمیایی: C60H114O8
شکل: پولکهای کرمی روشن و مومی شکل
عملکرد: امولسیون ها، تثبیت کننده، پرپشت کننده، پایدار کننده
حلالیت: این می تواند در آب، متانول و اتانول تجزیه شود.
بسته ویژگی ها: 25 کیلو گرم کرافت کیسه.
HLB=2.1
سوربیتان تری استئارات یک سورفکتانت غیریونی است که از استریفیه شدن سوربیتول با اسید استئاریک در درجات مختلف بدست می آید. این ماده تحت عنوان افزودنی غذایی E492 شناخته می شود. این ماده سورفاکتانت چربی دوست است. به طور کلی به عنوان یک امولسیفایر همراه با پلی سوربات استفاده می شود.

کاربرد سوربیتان تری استئارات

کاربرد اسپن 65

سوربیتان تری استئارات امولسیفایری است که در روغنها و چربیها و صنعت نان کاربرد وسیعی دارد.این ماده که به عنوان یک عامل پخش کننده استفاده میشود در کرم ها، لوسیون ها، لوازم آرایشی و در صنعت خوراکی به عنوان تثبیت  کننده و امولسیفایر استفاده می شود. در زیر به برخی مصارف اسپن 65 اشاره می شود.

Ø در شیرینی و شکلات  جلوگیری از بلوم زدن شکلات
Ø محصولات نانوایی فانتزی
Ø محصولات ذرت و پوشش های ترکیبی
Ø بیکر -مخمرها جهت بهبود کیفیت مخمر
Ø امولسیون روغن جهت جلوگیری از کریستالیزاسیون مجدد
Ø شیر و خامه مخلوط
Øمارگارینها جهت کاهش ایجاد بافت شنی
Øانواع حلوا
Ø آب نبات کاکائو
Ø شیرینی
Øمکمل های غذایی

 

فارسی

اسپن 60 - سوربیتان مونو استئارات

اسپن 60، تولید اسپن 60، فروش اسپن 60،خرید اسپن 60 سوربیتان مونو استئارات (اسپن 60)

شرکت بازرگانی تیناکم سوربیتان مونو استئارات یا همان اسپن 60 را از کشور مالزی و هلند، وارد می کند.شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته بندی های 25کیلوگرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید اسپن 60 با تلفنهای شرکت  تماس حاصل فرمائید.

شکل: پودری خامه ای سفید
بسته بندی : کیسه 25 کیلوگرمی
HLB :4.7

سوربیتان مونو استئارات استر از سوربیتان (مشتق سوربیتول)، اسید پالمتیک و اسید استئاریک است و گاهی اوقات به عنوان موم مصنوعی نامیده می شود. از این امولسیفایر جهت مخلوط کردن آب و روغن استفاده می شود. سوربیتان مونو استئارات در آب سرد نامحلول هستند اما در آب گرم پخش می‌شوند. به عنوان ترکیب ضد کف، امولسیفایر و پایدارکننده در مخلوط‌های کیک و تولید مخمربه کار می‌رود. اسپن 60 یک اسید چرب است که کاربردهای زیادی در صنایع غذایی و در محصولات بهداشتی و مراقبت از زیبایی دارد. این ماده یک افزودنی غذایی است که به عنوان یک سورفاکتانت و یا مخلوط کن کار می کند استفاده می شود.

موارد مصرف سوربیتان مونو استئارات

کاربرد اسپن 60

به عنوان یک عامل امولسیون کننده و تثبیت کننده در مخلوط کیک ها، محصولات پخته شده، پودینگ ها، خامه، کرم هموروئید، و کرم برای درمان خشکی پوست استفاده می شود. این محصول اغلب با پلی سوربات 80 استفاده می شود.

 

 

فارسی

اسپن 20 -سوربیتان مونو لائورات

قیمت اسپن 20

شرکت بازرگانی تیناکم سوربیتان مونو لائورات یا همان اسپن 20 را از کشور مالزی و هلند، وارد می کند. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بشکه های 200 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید اسپن 20 با تلفنهای شرکت  تماس حاصل فرمائید.

فارسی

ناتامایسین

واردکننده ناتامایسین

شرکت بازرگانی تیناکم نگهدارنده ناتامایسین را از کشور چین با برند FOODCHEM، و آلمان وارد می کند. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته بندی های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید ناتامایسین با تلفنهای شرکت  تماس حاصل فرمائید.

ناتامایسین نگهدارنده‌ای طبیعی و یک ترکیب ضد میکروب طبیعی است که نام دیگر آن  پیماریسین بوده و جهت کنترل کپک و مخمر در صنایع غذایی استفاده می‌شود.  ناتامایسین پودری - کریستالی با رنگ سفید متمایل به زرد، بدون طعم و بو می باشد. این ماده در حالت کریستالی بسیار پایدار میباشد. این محصول از کشت میکروبی استرپتومایسس ناتالنسیس که نوعی باکتری موجود در خاک است، تحت یک فرایند کنترل شده تخمیر حاصل میشود.  ناتامایسین در قیاس با هر گونه قارچ کش مجاز در صنایع غذایی بیشترین دامنه ی فعالیت را در برابر قارچ ها و مخمرها دارد. این ماده به عنوان یک عامل ضد قارچ در بسیاری از کشورها و اصولاً جهت کاربرد سطحی در پنیر و فرآورده های گوشتی و لبنی کاربرد دارد. به ویژه از آنجا که ناتامایسین تأثیر بازدارندگی روی باکتری ها ندارد، برای استفاده در محصولاتی که مستلزم فرآیند رسیدگی طبیعی باکریایی هستند، بسیار مفید می باشد. به طور کلی، ناتامایسین با اتصال به استرولها باعث ممانعت از سنتز ارگوسترول و از هم گسیختگی غشا و در نتیجه تراوش مواد به بیرون از سلول و مرگ سلول می شود. این ماده در مقادیر خیلی کم فعالیت بازدارندگی وسیعی بر روی طیف گسترده ای از کپکها و مخمرها داشته، همچنین از سنتز مایکوتوکسینها جلوگیری می کند.

کاربرد ناتامایسین

کاربردهای رایج ناتامایسین

  رایج ترین کاربرد این ماده به عنوان نگهدارنده در تولید پنیر، ماست ، دوغ و همچنین صنایع گوشتی و سالادهای بسته بندی شده است.  ناتامایسین می تواند تقریباً تمام مخمر ها و کپک ها را کنترل نماید؛ اما بر باکتری های فعال، ویروس ها یا سایر میکروارگانیسم ها تاثیری ندارد. نکته عطف این ماده این است که بر روی عطر و طعم محصولات هیچگونه اثری ندارد. این فـرآورده در محصولات مخـتلف صنایع غذایی از جمله انواع فرآورده های لبنی، نوشابه ها، آبمیوه ها، فرآورده های گوشتی، غذاها و پودرهای آماده و غیره مصرف دارد.

 

فارسی

اسید استیک Acetic Acid

اسید استیک، فروش اسید استیک خوراکی، قیمت استیک اسید شازند

شرکت تیناکم آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های مشتریان عزیز ، اسید استیک مورد نیاز صنایع مختلف را بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به‌وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید. قیمتهای استیک عرضه شده توسط این شرکت همیشه پائین ترین قیمت است و می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت اسید استیک سایر اشخاص حقیقی و حقوق دیگر مقایسه نمائید.

نام های دیگر: اتانوئیک اسید، جوهر انگور، جوهر سرکه، اسید اتیلیک، اسیدمتان کربوکسیل، هیدروژن استات
فرمول شیمیایی : CH3COOH
بسته بندی : تانکر 25 تن، بشکه 220 لیتری، گالن35 و 60 لیتری
خواص فیزیکی : مایع بی رنگ یا کریستال ترش با بوی مشایه سرکه - ترکیبات خالص زیر 17 درجه سانتی گراد جامد است. بیشتر به صورت محلول آبی استفاده می شود.

کاربرد اصلی اسید استیک در تولید استات وینیل تکپاره (VAM) است. بین ۴۰ تا ۴۵ درصد از اسید استیک تولید شده در جهان، به مصرف این کاربرد می‌رسد. استات وینیل می‌تواند به استات پلی وینیل یا سایر پولیمرها، پولیمریزه شود که این مواد در رنگها و چسبها کاربرد دارند. تولید جهانی آنیدرید استیک یکی از اصلی‌ترین کاربرد است که بین ۲۰ تا ۳۰ درصد از تولید اسید استیک در جهان را به مصرف خود می‌رساند. از دیگر کاربردهای استیک اسید در تولید اتیل استات، حلال ها، نساجی، به صورت سرکه به عنوان چاشنی غذا و تهیه انواع ترشی می توان اشاره کرد. اسید استیک رقیق به عنوان افشانه برای از بین بردن قارچهای گیاهان بکار برده میشود. اسید استیک گلاسیال در صنایع شیمیایی در تولید فیلمهای عکاسی، تولید پلاستیک پلی اتیلن تری فتالات (PET) استفاده می‌شود. هم چنین به عنوان ماده واسطه در تولید استات وینیل که ترکیب مهمی در تولید چسب و رنگ می‌باشد، و به عنوان حلال در تولید مواد معطر مصنوعی کاربرد دارد.

 

فارسی
  • shima rezaee
  • ۰
  • ۰

قیمت فروش کاراگینان فیلیپین Carrageenan

کاروگینان فول، کاروگینان کاپا ، کاروگینان, caroginan, Carrageenan, carrageenins
فارسی
Tags: 

قیمت فروش کلسیم کلرید(کلرور کلسیم)

فروش عمده کلسیم کلراید چینی
فارسی
Tags: 

بنزوات سدیم

واردکننده بنزوات سدیم خوراکی

درباره سدیم بنزوات:
نامهای دیگر:بنزوات سدیم، Sodium benzoate
شکل: پودری و کریستال
فرمول شیمیایی: NaC7H5O2
رنگ: سفید
بنزوات سدیم چیست؟
بنزوات سدیم نمک مشتق شده از اسید بنزوئیک است و به عنوان یک ماده نگهدارنده در مواد غذایی و لوازم آرایشی استفاده می شود و به همین شکل محلول در آب است. بنزوات سدیم از خنثی سازی اسید بنزوئیک توسط هیدروکسید سدیم تولید شده است. سدیم بنزوات در علوم صنایع غذایی با نام اختصاری E211 می باشد.
مکانیسم نگهدارندگی غذا
این مکانیسم با جذب اسید بنزوئیک توسط سلول آغاز میشود. اگر PH داخل سلولی  به 5 یا پایین تر افت کند، فرآیند تخمیر گلوکز فسفوفروکتوکیناس به شدت کاهش می یابد،  و مانع از رشد و بقا از میکروارگانیسم ها که باعث فساد مواد غذایی هستند میشود.

فارسی
Tags: 
  • shima rezaee
  • ۰
  • ۰

نشادر(آمونیوم کلراید)

واردکننده نشادر صنعتی و باتری گرید

شرکت بازرگانی تیناکم محصول آمونیوم کلراید یا  نشادر را از کشور چین با برند تیانجین وارد می نماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در کیسه های زرد رنگ 25 کیلو گرمی در دو گرید صنعتی و باتری گرید با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید نشادر با تلفنهای شرکت  تماس حاصل فرمائید.

آمونیوم کلرید یک ترکیب شیمیایی با فرمول NH4Cl و نمک بلوری و سفید است که بسیار محلول در آب است. از نظر ظاهری این ماده به صورت نمکی سفید رنگ و فاقد بوی خاصی است. این ماده معدنی معمولا در اثر سوختن زغال سنگ کیسه از تراکم گازهای زغال سنگ مشتق شده تشکیل شده است. این ماده در اطراف برخی از انواع دریچه های آتشفشانی یافت میشود. آمونیوم کلراید عمدتا به عنوان کود و یک طعم دهنده در برخی از انواع ریشه شیرین بیان استفاده می شود. این محصول از واکنش اسید هیدروکلریک و آمونیاک ایجاد می شود.
بیشترین کاربرد نشادر در تولید کود های شیمیایی حاوی نیتروژن است. دیگر کاربرد نشادر در تولید دود سفید می باشد. همچنین  در صنعت نساجی و چرم در رنگرزی استفاده می شود.  آمونیوم کلرید در آتش بازی در قرن 18 مورد استفاده قرار گرفت اما توسط مواد شیمیایی امن تر و کمتر جاذب رطوبت جایگزین شد. هدف خود را برای ارائه یک اهدا کننده کلر به منظور افزایش رنگ های سبز و آبی از یونهای مس در شعله آتش بود. در چندین کشور، کلرید آمونیوم به عنوان افزودنی غذایی تحت شماره  E510، معمولا به عنوان یک ماده غذایی مخمر در نانوایی استفاده می شود. این مکمل خوراک برای دام ها و یک عنصر در رسانه و تغذیه مخمرها و بسیاری از میکروارگانیسم ها است. نشادر باتری کرید به عنوان الکترولیت در باتری روی کربن استفاده می شود. سایر کاربردها عبارتند از در شامپو مو، و در محصولات تمیز کننده. در شامپو مو، آن را به عنوان یک عامل ضخیم در سیستم های سورفاکتانت بر مبنای آمونیوم مانند آمونیوم لوریل استفاده می شود.

 

فارسی

رنگ کارامل

خرید رنگ مایع کارامل

جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید رنگ کارامل با تلفنهای شرکت  تماس حاصل فرمائید. یکی از انواع رنگ‌های خوراکی که بدلیل رنگ و طعم خاص خود کاربرد زیادی در صنایع غذایی دارد کارامل می‌باشد. کارامل با داشتن رنگ از محدوده زرد کمرنگ تا قهوه‌ای سوخته می‌تواند در 80 درصد انواع خوراکی‌ها بکار رود.رنگ کارامل نه‌تنها به مواد غذایی رنگ و طعم مطلوبی می‌دهد بلکه می‌تواند در صنایع غذایی به حذف یا مخفی کردن بعضی عوارض نامطلوب کمک کند.
رنگ کارامل دارای چهار کلاس مختلف است که هر  کدام کاربرد متفاوت دارد :
نوع اول یا کارامل ساده از فرایند حرارت دادن کربوهیدرات‌ها با یا بدون حضور اسید و بازها بدست می‌آید.                                 E 150 A Class I
نوع دوم یا کارامل سولفیتی از فرایند حرارت دادن کربوهیدرات‌ها با یا بدون حضور اسید و بازها و در حضور سولفیت بدست می‌آید.       E 150 B Class II
نوع سوم یا کارامل آمونیاکی از فرایند حرارت دادن کربوهیدرات‌ها با یا بدون حضور اسید و بازها و در حضور ترکیبات آمونیوم بدست می‌آید. E 150 C Class III 
نوع چهارم یا کارامل آمونیاکی سولفیتی از فرایند حرارت دادن کربوهیدرات‌ها با یا بدون حضور اسید و بازها و در حضور ترکیبات آمونیوم و سولفیت بدست می‌آید. E 150 D Class IV 
در بین انواع کارامل‌ها نوع آمونیاکی تیره‌تر از سایر انواع دیگر است و در فرآورده‌های قنادی کاربرد بیشتری دارد درحالی‌که نوع چهارم در تهیه نوشیدنی‌ها بیشتر بکار می‌رود. رنگ مایع کارامل یک ترکیب کلوئیدی است. اولین کاربرد  آن رنگ دهندگی به محصول است. در نوشابه ها نقش امولسیفایر را ایفا می کند و باعث میشود طعم دهنده ها به صورت سوسپانسیون پایداربمانند.
استفاده از کارامل در نوشابه‌سازی، تولید سرکه، نان‌های فانتزی، شیرینی و سس کاربرد دارد. کارامل حلالیت خوبی در آب دارد و نوع آمونیاکی و سولفیت آمونیاکی بیشترین استفاده را در صنایع قنادی دارد. کارامل از عصاره مالت و ملاس بسیار تیره‌تر است.

فارسی

قیمت فروش پروپیونات سدیم نگهدارنده

بهترین نگهدارنده نان و صنایع غذایی
فارسی
Tags: 
  • shima rezaee
  • ۰
  • ۰

قیمت فروش گلایسین Glycine در بازار

فارسی
Tags: 

فروش گوارگام هندی - ویسکوزیته بالا

فروش اسید سیتریک خشک و آبدار

واردکننده اسید فوماریک، خرید اسید فوماریک خوراکی، قیمت اسید فوماریک صنعتی

  • shima rezaee